Przerwa w działaniu telefonów Nowy Sącz

Przerwa w działaniu telefonów stacjonarnych w Urzędzie Miasta Nowego Sącza

Wiadomości

W poniedziałek, 29 września, od godziny 14:00 nastąpi czasowe wyłączenie łączności telefonicznej we wszystkich jednostkach urzędu. Oznacza to, że kontakt telefoniczny zarówno dla petentów, jak i pracowników nie będzie w tym czasie możliwy.

Powód przerwy

Jak wyjaśnia Biuro Prezydenta, przerwa związana jest z przeniesieniem i modernizacją centrali telefonicznej. Prace te są częścią szerszego procesu unowocześniania infrastruktury telekomunikacyjnej, który ma na celu usprawnienie obsługi mieszkańców i poprawę jakości połączeń.

Co to oznacza dla mieszkańców?

Mieszkańcy, którzy planowali w tym czasie kontaktować się z urzędem drogą telefoniczną, proszeni są o skorzystanie z innych form komunikacji – np. bezpośredniej wizyty w urzędzie bądź kontaktu mailowego.

Komunikat Urzędu

„Prace modernizacyjne są konieczne, by w przyszłości zwiększyć niezawodność systemu telekomunikacyjnego w Urzędzie Miasta. Za wszelkie niedogodności przepraszamy” – podkreślono w oficjalnym komunikacie Biura Prezydenta Miasta Nowego Sącza.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *