Zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym

W związku z dodatkowymi obostrzeniami dotyczącymi całego kraju, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu przypomina o obowiązujących zasadach obsługi klientów.

Klienci są przyjmowani po telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę. Jeżeli nie ma konieczności bezpośredniego spotkania się z urzędnikiem, dokumenty można wrzucać do urn zlokalizowanych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 i Strzeleckiej 1. Należy zostawić nr telefonu, aby urzędnik po załatwieniu sprawy mógł się skontaktować z klientem.

Obsługa interesantów odbywa się:

  • przez telefon: https://nowosadecki.pl/pl/kontakt-lokalizacja
  • drogą elektroniczną: powiat@nowosadecki.pl
  • za pośrednictwem platformy e-PUAP
  • operatora pocztowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Warning: Undefined array key "preview" in /home/dowcipyn/domains/nowysaczcity.pl/public_html/wp-content/plugins/arscode-social-slider-free/arscode-social-slider.php on line 57

Warning: Undefined array key "Enable" in /home/dowcipyn/domains/nowysaczcity.pl/public_html/wp-content/plugins/arscode-social-slider-free/arscode-social-slider.php on line 66