Zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym

W związku z dodatkowymi obostrzeniami dotyczącymi całego kraju, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu przypomina o obowiązujących zasadach obsługi klientów.

Klienci są przyjmowani po telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę. Jeżeli nie ma konieczności bezpośredniego spotkania się z urzędnikiem, dokumenty można wrzucać do urn zlokalizowanych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 i Strzeleckiej 1. Należy zostawić nr telefonu, aby urzędnik po załatwieniu sprawy mógł się skontaktować z klientem.

Obsługa interesantów odbywa się:

  • przez telefon: https://nowosadecki.pl/pl/kontakt-lokalizacja
  • drogą elektroniczną: powiat@nowosadecki.pl
  • za pośrednictwem platformy e-PUAP
  • operatora pocztowego.

Jedna odpowiedź do “Zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *